bali-met-nandienron.reismee.nl

Onze vliegreis en1e dag Bali

Zaterdagavond om 21.50 vertrok de A 380 naar Dubai met ons aan boord we hadden prachtige plaatsen en waren er helemaal klaar voor. De reis verliep voorspoedig en voor we het wisten waren we in Dubai. Hier waren we al een keer geweest dus herkende we al een aantal dingen. Ze hadden lekkere relax stoelen zodat we even met de benen omhoog konden zitten Na 2 uur konden we weer inchecken op het vliegtuig naar Denpasar. Hier zaten we ook lekker en de vlucht ging ook hier snel. Voor we het wisten stonden we op het vliegveld in Bali en omdat Ron een snelle babel had kwamen we zo door de douane, nu snel naar de band voor de koffers. Maar daar moesten we helaas 1.5 uur wachten op de koffers dus werd het toch nog laat toen we hier in ons hotel aankwamen. Moe waren we eigenlijk niet omdat het hier 6 uur later was dan thuis. We werden heel vriendelijk ontvangen en naar onze kamer gebracht Schitterend, zwembad voor de deur die heel mooi verlicht was. We kregen een avond snack aangeboden die we nog heerlijk opgegeten en gedronken hebben en zijn we naar bed gegaan even lezen en dan slapen. Het was nog maar 8 uur Nederlandse tijd maar we hebben de wekker wel gezet omdat we om half 10 ( half 4 Nederlandse rijd) ontbijt op de kamer kregen. Wat een service he. Nu hebben we Nederlandse tijd los gelaten en hanteren de Balinese tijd. Na een goede nachtrust hebben we wat rondgelopen in de omgeving van ons hotel en even naar het strand geweest. Toen zagen we opeens Villa Nandi, die moest natuurlijk op de foto. Vanavond gaan we hier vlak in de buurt wat eten. We hebben een lekkere rustdag gehouden

Mariska

Ooow dat ziet er al mooi uit lekker genieten