bali-met-nandienron.reismee.nl

Leugentje om bestwil

De afgelopen week hebben we elke avond heerlijk gegeten bij Lilla Warung dat is zoals ik al geschreven heb een klein restaurantje hier om de hoek, maar zondag avond wilde we eens ergens anders eten en hebben van engelse op het strand gehoord dat Mona Lisa ook erg goed was, dus wij hebben een tafeltje gereserveerd en zijn daar gaan eten, Het was er wel lekker maar bij ons restaurantje zaten we toch gezelliger, Op weg naar huis kreeg Ron al wat buikkrampen maar dat kan toch niet zo snel dus vlug naar huis en daar begon de ellende, Die nacht is hij nog 1x naar WC gegaan en hopelijk met loperamide en paracetamol zou het wel goed gaan ,we zouden immers naar Lovina gaan he. 's morgens werd het ontbijt hier in het appartement gebracht, maar Ron zat er als een zoutzak bij en wilde eigenlijk niks eten. Na aandringen van mij dat hij alleen kon zeggen dat het niet ging hebben we besloten om niet te gaan. ( de balidriver was dus niet ziek) Ron heeft de hele dag in bed gelegen en alleen maar geslapen 24 uur lang. Ik ben bij het zwembad gaan zitten maar voelde me niet gerust natuurlijk, maar hoopte dat een goede dag rust hem zou helpen opknappen. Gisterochtend ging het wel iets beter maar kreeg hij meer diaree dus maar weer de hele dag hier gebleven 's morgens nog geslapen maar tegen 2 uur kwam Ron zijn bed uit en is bij mij bij het zwembad gaan zitten. 's avonds had hij wel zin of heeft zin gemaakt om met mij te gaan eten bij lilla warumg en daarna om 8 uur weer lekker naar bed, Vannacht nog 2 x diarhee gehad en vanmorgen ging het gelukkig wel wat beter, Hij wilde ook graag wee ontbijten en naar het strand, even weer een ander uitzicht en daar kon hij toch ook lekker op een bedje liggen. dus zijn we wel met de auto naar het strand gegaan, hij had ook wel weer zin in cappucinno en hij knapte zienderogen op vandaag. We hebben steeds contact gehad met Putu onze chaffeur en met hem hebben besloten geen overnachting in Lovina te maken maar vrijdag weer een excursie dag te doen, dan zien we wel weer verder. Ik heb gewacht tot Ron weer beter was, omdat ik weet dat iedereen zich enorme zorgen om hem maakt maar het gaat echt weer goed. en gaan we weer verder met genieten van dit oh zo mooie land.

Reacties

Reacties

Corinne van der Velden-Vonhof

Nou, hopelijk is dan nu wel weer alles goed!!
Sterkte voor Ron!

John de heer

Wat rot voor Ron, je loopt het elke vakantie in zulke landen wel een dag op, ik ken Mona Lisa nie, wij hebben daar in elk geval niet gegeten.
Hoop dat jullie toch nog een paar leuke dagen hebben en nog wat kunnen genieten. Sterkte met Ron

antoinett

je weet in ieder geval waar je niet meer moet gaan eten . Wel erg vervelend voor Ron . Nu maar weer genieten samen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!