bali-met-nandienron.reismee.nl

Zonsondergang

Vandaag zijn we vroeg opgestaan en ontbeten, we wilden lekker nog even naar het strand, cappucino drinken en nog heerlijk van de zon genieten. Toen we op het strand kwamen zagen we dat het laag water was dus nu een mooie gelegenheid om toch een keer naar het eilandje te lopen waar we steeds op kijken. Het water is heerlijk dus zijn we over het pad dat vrij van zeewier is gelopen door het water, en eindelijk toch op het eiland geklommen. Leuk hoor je kijkt er toch 2 weken op uit en nu stonden we er op. Omdat we over rotsen moesten klimmen vond ik het wel eng om terug te gaan maar gelukkig viel het reuze mee en zijn we via de andere kant teruggelopen door het water. Dit pad wordt dus ook gebruikt wanneer er een crematie is geweest om dan een deel van het as aan de andere kant van het eiland uit te strooien. Dit brengt geluk. We moesten weer op tijd naar ons hotel omdat we vanavond de zonsondergang zouden zien in de Jimbala baai, en daar meteen ook zouden gaan eten. We zagen er wel een beetje tegen op want het was alleen maar vis zei Putu, en daar houden we wel van maar dan zonder graten ...... Nou we zaten 1e rang hoor maar helaas waren er wat wolken dus een echte zonsondergang hebben we niet gezien maar wel een mooi uitzicht. De vis mochten we zelf uitzoeken en omdat we wisten wat King vis was hebben we die gekozen. Hij werd gegrild en 1 helft als filet en de andere helft was graten je kan wel raden wie de graten kreeg he; Ron. Maar hij was wel lekker hoor. Toen we naar huis reden kwamen we langs een chinese tempel Putu stopte even en we konden wat foto's maken. We mochten als we dat wilden wel de tempel in maar schoenen moesten uit. Dit hebben we maar niet gedaan wel een paar mooie foto's gemaakt. Bij ons hotel hebben we afscheid genomen van Putu hij heeft ons heel veel mooie plekjes van Bali laten zien en heeft heel veilig gereden. Nu zo slapen en dan is het morgen is het alweer tijd om in te pakken

Margret

Leuke foto’s ,,wat zijn jullie lekker bruin !

Nelly

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
En dan zit het er alweer bijna op.
Geniet er nog maar even van.