bali-met-nandienron.reismee.nl

We zijn weer thuis

Wat gaat de tijd toch hard he, we zijn alweer veilig en wel vanmiddag geland op Schiphol, na een fantastische vakantie. Gister ochtend hebben we op ons gemak de koffer ingepakt, alle was die ik had is gewassen en schoon de koffer ingegaan. Nadat we alles klaar gezet hadden hebben we nog een heerlijke massage gehad allebei tegelijk in ons appartement, heerlijk ontspannen, en toen nog lekker even naar het strand. Om 6 uur werden we naar het vliegveld gebracht en begon onze reis terug. Eerst met een klein vliegtuig naar Singapore, wat een enorm groot vliegveld is dat zeg, schitterend aangekleed het was een genot om even daar rond te lopen, niet te lang want we hadden maar 1.5 uur om over te stappen naar een tripple 7 van Emirate om naar Dubai te vliegen. We hadden mooie stoelen en hebben heerlijk gezeten en af en toe ook wat geslapen. Op Dubai hadden we 3.5 uur de tijd en hebben we lekker in de ligstoelen gelegen en inderdaad ook even onze ogen dicht gedaan en toen het laatste stuk naar huis in de A 380 prachtig vliegtuig. Het was best fijn om steeds even eruit te zijn en de benen te strekken. En om 1.15 uur landen we op Schiphol. We werden door Mariska opgehaald en waren binnen een uur door de douane met onze koffers super snel.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om zo met ons deze reis te beleven en wil jullie hartelijk bedanken voor de leuke reacties die we gehad hebben, Misschien tot de volgende mooie reis.

Lieve groeten van Nandi en Ron

Antoinette

Fijn dat jullie zo hebben genoten en weer veilig thuis zie je vrijdag. Kus.

Margret

Welkom in het regen achtingen land . Wat heerlijk weer veilig thuis , en dat Mariska jullie heeft opgehaald . We vonden het leuk om jullie zo te volgen . Lekker genoten . Nu nog even bij komen en uit rusten , van de reis .

Nelly

Lekker weer thuis, fijn dat jullie zo hebben genoten.
Wel een beetje afzien met het weer hier.

Corina

Bedankt voor alle verhalen. Nu maar genieten van foto's en herinneringen