bali-met-nandienron.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!


Ron en ik gaan weer een mooie reis maken , dit keer naar Bali. We verblijven in de plaats Sanur . In een mooi appartementen complex Nike Village. Het is altijd al een wens van ons geweest om de roots van Ron zijn ouders te gaan bekijken Zij hebben 3 jaar in Indonesie gewoond, maar hun verhalen zijn altijd heel levendig geweest. Helaas kunnen we niet naar Java omdat dit toch wat risico's voor Ron met zich meebrengt maar wel naar Bali, hier kunnen we de cultuur toch beleven

Vandaar uit gaan we excursies maken. We hebben contact gezocht met www.Balidriver.nl en de chaffeur heet Putu, we hebben samen met hem een programma samengesteld zodat we de mooiste plekjes van Bali kunnen bekijken, maar ook lekker kunnen ontspannen op het strand.

We vertrekken op zaterdag 21 september en komen woensdag 9 oktober weer terug.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Nandi en Ron

Reacties

Reacties

Nelly

Dit is alvast voorpret.
Kijk uit naar het eerstvolgende verslag en mocht ik jullie voor de vertrekdatum niet meer zien, dan wens ik jullie alvast een hele fijne vakantie.

Astrid Westerink

Wens jullie een hele mooie reis toe.

Ron

Oooo, wat leuk. Gelukkig zie ik jullie nog voor die tijd. Wel een hele mooie en goede tijd gewenst.

Lydia pels

Hoi luitjes wat een geweldig vooruitzicht. Nu voorpret en straks genieten! Veel plezier en mooie herinneringen

Antoinette

Wat een mooi vooruitzicht veel plezier.

Mariska

Zo leuk ik kijk nu al uit naar jullie verhalen

Margret

Wat een heerlijk vooruitzicht !! genieten samen . Fijne tijd , we volgen jullie graag !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!